Oğlum 4,5 yaşında henüz tam konuşmuyor bu sebepten okula gönderecem de kreş mi yoksa anasınıfına mı göndereyim birde şimdi okullar tatil olacak anasınıfı veya kreş kapanır mı hiçbir bilgim yok kreş kapanmaz da anasınıfı kapanır mı her yaşı alırlar mı