biimiyomyardimet onu bilmiyorum maalesef ama geçtiğimiz eylül ayında üstteki 20′liklerimi çektirdim. Öyle korkarak gittim ki, ama asla korktuğum gibi değilmiş. Ben de dedim kendime ben sezaryenle doğurdum, neler yaşadım bu beni yıkamaz dedim, zihnimde sessiz çığlıklar ata ata gittim. Hatta o esnada endişeden ellerimi kenetleyip çok sıkmışım, düşünün sonrasında ağzım değil ellerim ağrıyordu tek hahah korkacak bir şey yokmuş anlayacağınız