Kızlar bebişim 1 yaşına girecek. Yemek yemiyor doğru düzgün sağlıksız şeylere meyilli hep. Neler yapıyorum kendisine yemiyor hepsi çöp Yumurta yediremiyorum mesela hiçbir türünü yemiyor. Bi keyfi isterse yoğurt yer 1 yaşına geldik ama hala düzene girmedi ek gıdamız. Var mı önerisi olan ne yapmam gerekiyor?