Elifse bizde kullandık raporlu mama bi 1 yaşında kullandım o zamanlar o içmiyordu ama ben bisküviyle filan karıştırıp zorla içiriyodum 10 günde filan 400 gram almıştı şimdi 2,5 yaşında doktor yine verdi ilk günler içti sonra yine içmedi zorla da içmiyor. İnşallah sizinki içer de kilo alır