Sürekli hastayız sürekli. Bende bebegım de . Çok yoruldum ya . Beslenmesı çok iyi maşallah Hersey yer. Abur cubur çok kısıtlı . Meyve de yer . Hergun dışarı da çıkarız temız hava alır . Ama yine sık hastalanıyor. Çok yoruldum sürekli ateş süreklı dıken üstündeyiz.arkadasıö var çocuğu hıc bursey yemez formül mama içiyor oda 2 yaş maşallah çocuk hıc hastalanmıyor . Nerde yanlış yapıyorum ben bu çocuk neden hep hasta . 2 gündür yıne ateş var Acıle götürecez sabah eşim gelince . Çok sıkıldım hastalıktan:(