Kızım 18 aylık bir gün yine dışarıdan gelirken emziği atmış hanımefendi yorgunum gidemedim almaya dedim ki işte tam zamanı evde emzik olmayınca annelik vicdanım sizlasa da dayanırım. Ve emzik getirmedim ilk gece kızım sabaha kadar parmağı ağzında neredeyse hiç uyumadı diyebilirim. Sabrettim gündüzleri zateb çok aramıyor ama uyku zamanı gelince aklına geliyor öğlen uykusu geldi yine ağladı. Ve uyku saatinden 2 saat sonra uyudu. Yine pes etmedim ikinci gece deliksiz uyudu diyebilirim bir kere ağladı sanırım üstünü örttüm sustu hemen ve bugün hiç emziği aramadı kendi kendine uyudu biz başardık darısı sizlerin başına 💕💕💕