Y-1A diyetisyene gittim ben, o kadar kiloyu diyetisyen desteği almadan vermek bence mümkün değil, çünkü nasıl beslenmen gerektiğini öğreniyor insan. İlk 20 kilo verene kadar hiç elle tutulur kaçamak yapmadım güzel birşey ya da değişik birşey varsa sadece 1 kaşık tadina baktım o kadar. 20 kilodan sonra biraz daha saldım ve haftada 1 gün ne istiyorsam yedim ertesi gün diyetime devam ettim. Zamanla alışıyor zaten insan. Haftalık ölçüme gidiyordum diyetisyenime ve bence bu istikrarlı devam edebilmek için çok önemli. Kilo verdikçe vücudumda ki değişimi gördükçe çevremde ki insanlardan hep olumlu şeyler duydukça iyice gaza geldim zaten asla bırakamadım pes etmedim. Bir de benim diyetisyenimde g5 cihazı vardı o cihaza da girdim, yağ yakimina yardımcı oluyor ve sıkılaştırıyor, o cihazın etkisi ile sarkmadan verdim bunca kiloyu çünkü malum çocuk var spor yapmaya vaktim olmuyordu.