Bir ay kadar (belki biraz daha fazla) önce bir başladı beni yastık gibi kullanmaya karnıma yatıyor,kafamın üstüne yatıyor, mümkün değil kolumda yada yanımda yatsın🙈bu aylarda sizlerde böyle bir durum yasadınız mı acaba? Ben gecer diye bekledim ama gecmiyor..
Coook güzel birsey ama bazen kafama yatınca nefes alamıyorum,neden böyle bir yatıs mesela😆
Aklıma ilk gelen bu aylarda kendi benliğini anladığı için benden de ayrılmak istemiyor ama uzun sürdü sanki 😂