Junioraras61 kızlar ben bir dilek yazmayı unuttum diye gittim saksidan çıkarıp kağıda yazıp gerri koydum inşallah olur, şimdi suya atacakmiyiz atmiyacakmiyiz, ben bir yerde okudum ve kaynanamds dedi denize yada akan suyun içine atacaksın derenin o slip basini gidecek diye bir fenomende okudum aynı bu şekilde dedi yada su dolu kavanoza koyacaksınız dedi, şimdi analamdim bişey var çeşmenin icinde eriyene kadar kağıt tutalım mi yoksa kavanoza koyup silinene kadar onun içinde dursun mu beynim ağrıdı 😂😒🤦