MacidEvrenFeray Merhabalar, kızım dün 5 defa yeşilimsi sıvı kaka yaptı. Bugün daha şimdi bile 4. Kakasını yaptı😓 kokuyo diğer yapmalarına göre sarı sarı partaküller var. Sadece anne sütü içiyor. Ateşi yok huzursuzluk yok normal mi sizce yoksa hemen doktora gideceğim bilemedim🥺
Ikrazumra19 MacidEvrenFeray usutmus olabilir buyuk ihtimalle doktorunuz sindirim duzenleyici vericek ama ihmal etmeyin gidin
Meltemasya2309 MacidEvrenFeray yeşil kaka kötü bisey değil diye biliyorum ya midesini usutmustir yada çok beslemissindir canım
Happiness87 MacidEvrenFeray Benim oğlumda dün aynı şekildeydi 5 6 defa yeşil kaka yaptı ama ben kotu bişey oldugunu dusunmemiştim çunku ara ara yeşil kaka yapar. Bugun daha normal. Doktora giderseniz yazar mısınız benım de aklıma takıldı şimdi.
MacidEvrenFeray Ikrazumra19 yüksek ihtimal acile gidicem bi telaş sardı beni akşam babasıyla gidelim olmadı😔havalar soğuk tek başıma zor oluyo
Rojin21 Yeşil kaka iyi de olabilir kötü de . O gün yediğinizle alakalı , üşütmüş ya da sütünüz kaliteli daha bugün doktor söyledi . Oglumunkini gördü yeşil sarı pütürlü dedi bu sağlıklı be beslenen çocuk kakası
MacidEvrenFeray Rojin21 bu arada kızım 4 ay 10 günlük ebemizde öyle demişti önceden ama bu kadar sık olması her bezde kaka görmek ve değiştiriyorum tekrar yapması korkuttu hiç olmamıştı🤦🏻♀️
Ikrazumra19 MacidEvrenFeray bekleyin yarini bence acillerdeki doktorlara guven olmuyor tabi siz bilirsiniz yinede
Meltemasya2309 MacidEvrenFeray abimin kızını ben büyüttüm sayılır çişten kesilene kadar hep kakali bez açtım şimdi çiş diyor hala her girdiğinde yapıyor canım doktor huzursuzluk yoksa mutluysa dokunmayın yapsın dedi
Ikrazumra19 MacidEvrenFeray siz bilirsiniz tabi 🤗 gecmis olsun ama birsey olmaz normal ya bebeklerde hep olan seyler
Aselhafsam 1günde 5kaka da. 5günde 1kaka da normal diyorlar canım her bebeğin, rutini ayrıdır. Benim, bebeğim de 3.4günde Bi yapıyo bugün, sordum normal rutini buysa müdehale etme dedi.
MacidEvrenFeray Aselhafsam işte bizim rutinimiz her gün 2 kere yapmasıydı doğduğundan beri işte ilk defa böyle olunca şaşırdım kaldım 😓 ama biraz daha bekleyeceğim olmadı giderim
MacidEvrenFeray Meltemasya2309 çok içmiyorda dikkat ediyorım ama emiyor ay bilemedim acaba çok mu emdi 😅
MacidEvrenFeray Meltemasya2309 huzursuzluk yok şükür ondan zaten hala evde durabiliyorum 😅 ay biraz da olsa içimdeki telaş geçti 😇
Aselhafsam MacidEvrenFeray kontrollü gittiğiniz doktorunuza gidin genede. Acilde sadece geçiltirirler
MacidEvrenFeray Happiness87 eğer böyle giderse yarın doktordayım tabiki yazarım size de. Bırmalde bu kadar telaşlanmam ama ne bilim huzursuz oldum bu sefer ilk karşılaşınca böyle oluyor galiba 😅
Meltemasya2309 MacidEvrenFeray bizimde bi kere yeşil olmuştu ben hem meme hem mama veriyorum hani mama mi yaptı ki diye götürdük doktorda çok besleme kararinda ver düzelir demişti
Meltemasya2309 MacidEvrenFeray ilk çocuğunuz sanırsam 😊 bende bi abimin kızını büyüttüm o 3 yaşında şimdide kizim oldu hala telasliyim kakasi kusmuğu hep incelerim 😂 bi kere kırmızıya yakındı rengi hemen hastaneye götürdük bezi😂😂