pembebiranne İnternette böyle bir şey okudum. Telaşlandım. Bebeğim 4 ay 23 günlük bu şekilde uyuyor sonra dönüyor. Yüzüstü yatmak istiyor. Ben dönmeye çalışıp dönmek istediği için bu şekilde yattığını düşünüyordum ama telaşlandım. Artık internete bakmaya korkar olduk. Her şeye bi kulp buluyorlar yok o öyle yok bu böyle 🥺 Sizce de normal değil mi? Sizler ne düşünüyorsunuz?
heygorl pembebiranne yazılanların hepsi doğru ama bunlara ek belirtiler de olur yani çocuğunuz dönmeye çalışıyorsa onu da anlarsınız. Gözlemleyip bakmak lazım
Snp57asel pembebiranne 9 aylik bebegimde böyle uyuyor ama bi sıkıntı yok yani her gördüğümüz seyede inanmamak gerekiyor İnternet hem dost hem düşman 😀
hallooo pembebiranne benimki 21 aylik surekli oyle yatiyor duzeltmiyor cunku o sekilde tekrar yatiyor
pembebiranne heygorl ne gibi ek belirtiler peki?🙏🏼 Benim bebeğim dönerek yatmayı seviyor. Günlük hayatta yere bıraktığımda bunu yapmıyor ama yatarken sadece.
heygorl Hepsi ayrı ayrı rahatsızlıklar. Dil bağının ayrı ek belirtileri olur reflünün ayrı vb. Yani hepsini saymam mümkün değil 🥲 ama misal reflü için fışkırarak kusma, çok sık kusma, gece uykuda sık bölünme gibi belirtileri söyleyebilirim
pembebiranne heygorl anladım teşekkür ederim ama hiçbirini yaşamadık. Kolik bi bebek değildi kusmada çok nadir oluyor lor şeklinde. Uykularımız da düzenli. Korkmayayım o zaman. 🥰