aslhnkrts kuzeyys daha önce aptamil 1 kullanıyorduk. Şimdi prosyneo ya geçtik iki gündür kullanıyoruz sanki bu daha az gaz yapıyo gibi geldi bana
idilgokce kuzeyys bende kullanıyorum bebegim kolik bir bebek bütün mamaları denedim gaz konusuna en iyi bu geldi 1 buçuk aydır kullanıyorum ama çabuk bitiyor biraz da pahalı
sellmaa kuzeyys bende bunu merak ediyorum normal aptamil ile arasında ne fark var artık gaz yapmayan mamayı bulmak istiyorum
byz58 Ben çok memnunum prosyneodan. 6 aylıkken başlamıştık . Şuan 13 aylık olduk esas beslenme kaynağı ek gıda oldu. Arada mama da veriyorum ama halen prosyneo devam 👍🏻
selin1724 Hiç bir fark hissetmedim. 2 kutu bitti hala kıvranıyor gazdan . Geceleri kıpır kıpır . Gaz çıkarmadan önce bir avaz koparıyor rahat çıkmıyor. Şahsen normal aptamilden devam
selin1724 ebebe evet aslında ben onu alacaktım. Gittiğim eczanede yoktu. Sonra eczacı bunu önerdi oda iyi probiyotik filan var dedi aldım iyi gelmesini umarak ama maalesef. Conformili de bulursam onu da denerim yeter ki rahatlasın
halos16 Bu mama ile normal 1 arasında ne fark var 50 günlük bebeğime kullanıyorum 3 gündür çişi pırtlaması kötü kokuyor bundan olabilir mi
selin1724 sellmaa probiyotik prebiyotikler varmış. Bağırsak düzenliyor gaz çıkışını rahatlatıyormuş. Ben hiç bi fark görmedim ücreti ve gramajı dışında . Ha belki hızlı sindirimi var çünkü yapısı bi tık sulu gibi