Esraadass yanlış anlamayın ama Türk annelerinin bulduğu bişi o uyuyanın üstüne kar yağar 🤪🤣
Ben özellikle doğduğundan beri hiç örtmedim hatta soğuğa alışsın istedim. 24 dereceden yüksek 22 dereceden aşağıya değil oda ısısı ve 7 mayıs ta 3 yaşında olacak oğlum ve hiç üstünü örttürmez ve üşümez. Bu zamana kadar normal doktor kontrolleri hariç 2 defa hasta oldu ateşi düşmedi doktora götürdük. 🧿
Bebekler çocuklar üşümüyor bence ortama alışıyorlar. Tabi bizler izin verirsek 😊