Bebeğim 14 aylık
Şu anda hem atak döneminde hemde hasta
Uykuya dalmakta çok zorlanıyor
Emerek uyuyor, uyuduğunda beşiğine koyduğumda direk gözleri açılıyor
Ama yanına yattığımda uykuya devam ediyor
Yanında beni istiyor
Sizce atak veya hastalıktan dolayı mı böyle yapıyor
Yoksa hu durum alışkanlık mı
Ne yapmalıyım