sev3434 Bebeğim 5 aylık ve 5200 kg doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz ama kilo alamıyor ve çok kusuyor bebeğim. Hangi mamayı önerirsiniz kızlar
fatosbcr2 sev3434 sma optipro tek geçerim kızım 7 aylık meme reddi yaşadım 5 aylıkken emmeyi bıraktı mamaya başladık bu ay doktora gittim kilosu biraz fazla 150cc düşürün dedi çok memnunum smadan tavsiye ederim
Selmaomer05 sev3434 bizde sma comfort kullaniyoruz guzel kilo aldiriyor. 3 ay 20 gunluk 7 kilo 200 gram. Optipro bizdede ise yaramadi.
Cisemcagan17 sev3434 kaç cc veriyorsun belki fazla geliyordur golden goat kullanıyorum cokta memnunum ama önemli olan bebeginin hangisini sevmesi istemesi bütün marka mamaları denedim en sonunda golden goat ve baby goat i sevdi
sev3434 Cisemcagan17 90cc veriyorum 3 saatte bir tam bitiremiyor 90ccyi. Keçi sütlü olanlar daha iyi kilo aldırır diyorlar ama kabız yapıyomuş çoğu bebeği siz öyle bir sıkıntı yaşadınız mı
Cisemcagan17 sev3434 bnce 60 cc ye düşür anne sutude veriyormusun sadece mama mi ? Kabızlık vs yasamadim çok memnunum bebegim 11 aylık olcak sutum kesildi 3. Ayda hep doğduğundan belli mama kullanıyorum
Melek34011 sev3434 5 aylık bebeğin çok fazla kusmaması gerekiyor aslında kusuyorsa mama çok iyi gelmiyordur sma optipro kullanıyordum gaz sancısı ne kusma yaptı bizde sonra Aptamil geçtik o iyi geldi mesela
sev3434 Cisemcagan17 sadece anne sütü veriyorum benimde sütüm kesildi 2. Ayda. Bugün hipp aldım sırayla deniyim diyorum hangisinde kusma yapmazsa onunla devam ederim