Benimkiler 19 aylık oldular hep tek baktım uzak bir sehirdeyiz ailelerden ama böylesi daha iyi kimse karisamiyor ,kssinlikle hep aynı anda uyuttum besledim uyandırdım banyo alt hep aynı anda yaptim ama şuan zor bir dönemden geçiyoruz sürekli bana yapisiklar birde hastalıkları hiç bitmiyor 15 günde bir grip bile opsalar ciğerleri e iniyor çok yoruldum bu durumdan bana hiç bir şey bu kadar kiymamusti delirecek gibi oluyorum en ufak bir hapsurukts