_ozdemmmm0 Şahsım adına söyleyim hamilelikte ilaçlardan dolayı tiksindim hiçbirşey kullanmıyorum doğum sonrası test yapıldı antibiyotik kan ilacı vermişlerdi onları düzenli kullandım sonrasında devam etmedim