Ayın 19 unda 20 aylık olacak ve oğlum tembellik yapıp konuşmuyor ne istediğimizi gayet anlıyor fakat kolayına geliyor galiba yemek yemek istediğinde nam nam diye su içmek istediğinde hüpp diye kısa kısa geçiştiriyor ben sürekli su mu içeceksin bunu mu yiyeceksin diye söylüyorum konuşması için ama ıh ıh diyerek sadece kafa sallıyor söylediği kelimeler 10 tane anca vardır bu duruma canım çok sıkılıyor dr a hangi polikinliğe götürebilirim ya da erken mi bilmiyorum kızlar yardımcı olur musunuz kitap felan da okuyoruz sürekli ekran olayımız da yemek yemediği için sadece yemek yerken var