artemisss Çiflikte ki evimizin tadilatı bitti yerleştik. Etrafına duvar çektik. Kameralar döşendi. Heryer düzenli. Kızım için park yaptık yeri süngerli düşüp acımasın diye bizim için de güzel bi oturma alanı. Akşam eşim semaver yakıyor kızım da salıncakta sallanıyor kedilerimiz köpeklerimiz yanımızda yıldızları seyrediyoruz. Ahırımızın kalan işleri bitti. İnek aldık 40-50 tane içinde sağılan da var. Tarlalarımız sürülmüş, ekilmiş, sulanıyor. Çobanımız da var eşime yardımcı oluyor. Ehliyetimi almışım bide otomatik araba istediğim yere gidiyorum. Eşimde istediği arabayı almış. Ailemle sağlıklı, huzurlu, mutlu yaşayıp gidiyoruz. İnşallah. Rabbim herkesin gönlünde olanı nasip etsin.