Aysenur2019- Abimler avanosta oturuyor. kalkışları rüzgara baglı.rüzgarlı degilse kalkıyorlarmış.evlerinin balkonundan görünüyor kalkışları biraz uzak tabi. bide çok erken kalkıyorlar 5-6 gibi
mrvyad @Aysenur2019- belki taş oda olsa pencereli falan nemli olmaz fazla..ben bir kokuyu birde çok soğukluğu merak ediyorum çocukla rahat eder miyiz diye