Dimplesbaby kendi ülkemizde uçan balonlara sadece bakıyor olmamız der susarım.. gerçekten çok içerlediğim bir konu. Bende balayına kapadokyaya gittim otelin o taraftan her sabah 5 te kalkış vardı, hava çok çok kötü değilse. Ama 100 dolar dahi az gelmişti o zaman binememiştik :(