Kızlar merhaba 35 haftavdogum yaptım sezeryan ile..acıl doguma alındım 18e10du tansıyınum..son 2hafta öğle oldu…şimdi 3hafta oldu dogum yapalı yıne aynı…hatta bugun dahılıyeye gıttım 20ye 10du acıl ulaca başlatalım dedı..sonra böbrek ultrasınu ıstedı oda pazartesi günü sabahbyapılacak.gebelikten olabılır bobrek kanalları zarar görmüştür baskıdan dolayındedı…bakıp anlıcaz dedı…5.6ay da bı agıryordukı pek önemsemedım idrar ıltohabımda varvdıe ondan sandım…sıan bile ılac içtiğim halde tansıyınum 17ye 10..dogumdan sonra bunları yaşayan varmı..bubarada hamıleyken insülinde kullanıyırdum…