Merhaba, 18 ayını dolduracak oğlum genelde çok hareketli mızmız inatçı uyku saati yaklaştığında ağlayan bir bebektir. Dün akşam bir saat içinde misafirlikteyken huyu değişti hiç ağlamıyor ama hiç mızmızlık inatçılık sıfır sanki başka bir bebek gibi bu kadar ani bir değişim çok şaşırttı bizi ve korkuttu sanki oğlum gitti yerine başka bi bebek geldi gibi memeye çok düşkündü o da bi anda azaldı böyle ani değişimler normal mi? Başınıza geldi mi