gul1616 37.4 ateş yüksek mi ? Koltuk altından ölçüyorum . Bu gün ara ara öksürdü ve hapşırdı . Burnunu temizliyorum sürekli . Sanki balgam var arada öğürüyor. Acile götürmeli miyim ??? Evde yapabileceğim bir şey var mı ? Calpol vermeli miyim ???
dilberhala1 gul1616 Üzerine 1 kat bırak 38 i görmeden calpol verme gece de en az 2 saate bir ateşini kontrol et
Sevnurr gul1616 3 aydan küçük bebeklerde öksürük atlanmamalı gereken bi durum bence bi muayene ettirin ki inmesin ciğerlerine ateşi yüksek değil bu arada öyle. Ilık duş aldırabilirsin
ilknurda 38 i görmeden calpol vermeyin eklem yerlerine ıslak bez koyun yada duş aldırın çok yüksek değil ateşi 37.2 normal ateş bebeklerde