İyi akşamlar annelerim kızım artık 2 yaşında bir süredir gece uykusuna geçirirken uğraşıyorum rahat en as 1 saat uğraşıyorum uyuduktan sonra uyanması vs yok sadece uykuya geçerken kalkıp duruyor bi yatağın öbür ucuna bir öbür tarafına geçiyor falan uyuyana kadar baya vakit geçiyor ne yapacağımı şaşırdım yatağında bırakıp çıksam odadan kalkıp gelecek yanımıza biliyorum o şekilde de olmuyor siz neler yapıyorsunuz