Bebeğim doğduğundan beri beni pek aramazdı. kimin kucağındaysa dururdu. 3 aylıkkende sütüm azaldığı için meme-mama olarak gittim ve bebeğim mamayı kolay bulduğundan inat etti memeyi bıraktı kısa sürede sütüm kesildi ve bebeğim hiç takmazdı beni. 6 ayından sonra da kendi kendine oyun oynamaya başlayınca hepten bırakmıştı beni çok rahatlamıştım fakat son 1 aydır yanımdan ayrılmak istemiyor. hele ki 9 aylık oldu tamamen bana yapıştı. beşiğine bırakıyorum beşiğinden tutunup kalkıp başlıyor ağlamaya. salonda yere oyun yeri hazırlıyorum emekleyerek geliyor kanepeye tırmanıp bana ağlıyor. yanıma yatırıyorum üstüme çıkıyor ısrarla. babası geliyor almak istiyor ama babasını itip bana gelmeye çalışıyor. emse anlarım ama emen bir çocukta değil. şaştım kaldım sizde de böyle mi ne zaman geçer valla çok bunaldım son günlerde kahvaltı yapmıyorum beni bırakmadığı için. uyuduğunda evle ilgileneyim çocuğun bizim yemeklerimiz derken kendimi unuttum 2 kilo vermişim şimdiden. bugün mutfağa gittim peşimden geldi bacağıma sarılıp ağlamaya başladı. bugün uyuturkende elimi tuttu uyuyana kadar bırakmadı çektiğim an ağladı