Merhaba ben geri çekilme prezervatif cezarette kullanıyorum
Hapta 3.kutum geçen ay adetim az az 10 gün falan sürdü
Bu ayda 8 gün geçti, bende korktum gittim kan testi verdim sonuç negatif şükür çünkü bebeğim çok küçük istemiyorum
Sorum şu, acaba hala hamile ihtimali var mı , hapın etkisi mi, söktürücü kullanmak gerekir mi Doktor’un yanına gitmedim daha sonuç için