thequeinofthemother Selamlar kızlar, 4,5 aylık bebeğim iki gündür sol kulağını tutup çekiyor. Araştırdığımda birkaç sebep çıkıyor karşıma. Herhangi bir huysuzluğu yok ama yine de tedirgin oldum bi bilgisi olan var mı konuyla ilgili ?
benbiranneyim123 thequeinofthemother dişten olabilir benim kızıminda huzursuzluğu yok ama dişinden dolayı sürekli oynuyo kulağıyla doktora götürdük hiçbişey yok dedi
Melisacom thequeinofthemother aynısı benim 4,5 aylık kızımda da 3-4 gündür var emerken ve uyurken yapıyor genelde bende biraz endişelendim o yüzden forumda arattım. Muhtemelen uyku sebeplidir ama aşırı bir göz ovuşturma da var beraberinde. Ben de bebekken hep kulağımla oynarmışım uykum gelince annem öyle anlattı ama yine de bi kontrolde göstermek de fayda var tabi.
thequeinofthemother Gizmokzilla Diş için 4. Ay kontrolümüzde henüz görünmüyor demişti doktorumuz. Ama uyku meselesi olabilir birdaha ki sefer dikkat edeyim :)
Gizmokzilla thequeinofthemother evet evet dikkat edin. Bizim doktorumuz da daha yok gibi dedi 2 hafta içinde diş patlattı bebem 🤤😄