Ben çok yoruldum artık
Anne benimle oyna diyip duruyor uyanık olduğu her dakika
Tamam oynayalım diyorum oynuyoruz yoruldum dinleneyim tamam mı diyorum tamam diyor
Sonra 1 dk kendi oynuyor anne sıkıldım benle oyna diyor
Yani artık ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama bu durum gerçekten yoruyor
35 aylık birazcık kendi oynasın istiyorum ama yok
Bugün tüm oyuncaklarını çıkardım bazanın altından
Kendisi oynasın diye zaten biraz hasta
Ama yok başladı 3 5 dk sonra anne sende oyna demeye
Sizde böyle misiniz?
Ne yapmam gerekiyor