Kafayı yemek üzereyim bebeğim 5,5 aylık ve sanırım diş çıkarma evresinde.Tetagil ve dentinox kullanıyorum dönüşümlü.Ama 19-22 saatleri arası ne yapsam durmuyo sürekli kaşınıyor beşiğe koyduğum gibi ağlıyor.Tek başıma bakıyorum gurbetteyim sürekli başındaykm ama çok yoruldum çok.Biliyorum bunlar geçecek ama nolur yardım edin bi fikir bi tavsiye..Lütfen