Nonames05 Yapacağınız doğum şekline de bağlı tabii kii ama kalkabilirsiniz inşallah. Kendinizi strese sokmayın hemşireler falan da yardımcı olur zaten. Ben tek başımaydım mesela, çünkü özel oda yoktu hepsi doluydu ve 2 kişilik odada kaldım o yüzden eşim kalamadı yanımda:(