Cubukkrakerim kendi kızımı gördüm inanın. Birebir aynıydı. Damakları sertleşiyor kulak ağrısı yapabiliyor, dördüncü ay genel olarak çok zor geçmişti bizim de ben de kafayı yemek üzereydim ama geçti, 6. Aydan sonra huyu suyu düzeldi şükürler olsun. İki dakika tuvalete bile gidemez olmuştum hiçbir şekilde susmuyordu eşim öğle arasında işten geliyordu ancak o şekilde yemek yemeye fırsat bulabiliyordum sizi çok iyi anlıyorum o nedenle, geçiyor, bolca sabır, çok az kaldı 🫶🏻🙏🏻