2balkiz Merhaba, eşim askeri personel. Tayinciyiz ve deprem bölgesine çıkma ihtimali çok yüksek. Ben öğretmenim, iki tane çocuğumuz var biri ilkokulda. Bu bölgede yaşayanlar fikir verebilir mi? Gitsek zorlanır mıyız? Çocuklarla benim gitmemem mi mantıklı?
melek5996 2balkiz içiniz rahat olsun Hakkari’den gelmiş biri olarak her acısan bu bölgede daha rahat edersiniz uzaklık bile büyük bir mesele çünkü
melek5996 2balkiz k.maraştayız okullar hakkında çok fikrim yok sizi yanıltmak istemem ama sosyal açıdan toparlanıyor yaza oranla bile çok gelişme var
2balkiz 2balkiz askeri personel eşini götürüyor mu genelde peki? Yani öğretmenim biri kreşe biri ilkokula giden iki çocuğum var onların okulu benim okul durumum nasıl olur? Aklımda bunlar var 😔
AsyaReyhan51 Kardeşim de adıyaman da öğretmen baya toparlandı merkezi diyor onun eşide askeri personel ikisi için de deprem bölgesi olmasına rağmen bi sıkıntı yaşamadılar kiralarıda uygun merkez de ki ana okulları ilkokullar fln da hep yan yana