Berna68 canım evliliğini kurtarmak istiyosan kendine bakmalısın. Sağlığın içinde öyle. Boyuna göre kilon fazla ki bunu sende söylüyosun. Eşinle güzel bi ilişki istiyosun oda seni bu haliyle beğenmediğini söylüyo bu çok normal. Belki eşinde 100-120 kilo olsa sende ona aynı şeyi söyliceksin Sana çekici gelmicek beğenmiceksin zayıfla diceksin. bu iki taraflı bişey. Evet bizi her halimizle sevicek biri olmalı eşimiz. Ama bzmde biraz çaba göstermemiz gerekmez mi? Biz salalım bakmayalım kendimize kilo alalım ama adamlar hertürlü bizi beğenmek zorunda olsun.. öyle bişey yok.. Sende istemezmisin eşin sana bakınca içi erisin. Zor bişey değil 2-3 aylık sıkı bi diyetle forma girebilirsin. İnan 60-65 kilo bile olsan yeterli. Kilo konusu senin elinde yani. Eşin seni formda görmek istiyo normal Bu.. zayıflasan kendin bile kendine hayran olursun.. bidahada kilo almamak için uğraşırsın özgüvenin yerine gelir mutlu olursun sağlıklı olursun.Ama eşinin başka kadınlarla konuşması nolursa olsun doğru değil. Gerekirse hergün sana kilo ver demeli Başının etini yemeli ama başka kadınla bu yüzden konuşmamalı.. Bunun savunulcak bi tarafı yok.