hiralin Hanımlar kızım 2aylik dun 3tane birden olan aşımızı olduk dunden beri hiç kakasını yapamqdi ikiniyor az birşey çıkıyor ve sürekli uyku moduna giriyor araniza bu durumu yaşayan oldu mu neden böyle oldu bilen biri yazabilir mi
hiralin @“kubraayyy” yaa anladım bizde aşırı derecede halsizlik oldu ya teşekkür ederim cevabınız için