15 aylık bebeğim kızımla doğduğun beri kitap okuyorduk. Bayrama memlekete gittiğimizde ara verdik. Normalde kitapları açar sayfaları çevirirdi. Şimdi hiç bakmıyor. Okurken başka şeylerle ilgileniyor. Tekrar nasıl alışkanlık kazandırabilirim? Tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim.