yildizcihan aysesls evet bende ilk baktigimda top gibi bisey vardi korktum. 17 ay dogum yapali daha hic bakmadim yine ayni gprcem diye. Iliski oldugunda da herhangi bi sikinti olmadi acı filan . Idrar torbasi sarkmasi olabiliyormus. Ve hala adet olmadim.
hunilimomm aysesls bendede vardı canım hatta 40 kontrolüne gittim ama alttan bakmamıştı sonra bende temizlerken hala iyilesmemis ve ilişkiye girerken agiriyordu ondandır diyip gittim meğer enfeksiyon varmış ama sonra düzeldi zamanla geçiyor
hunilimomm Zeynep00 teşekkür ederim akintim coktu bide ilişkiye girerken ağrı acı oluyordu bende o etlerden sandim fitil ve hap kullandım geçti şuan birşey yok
ceren7s Aynı şeyi bende gördüm 32 gün oluyor doğum yapalı geçen hafta kontrole gittim dikişleri için benimde iç ve dışta dikiişim vardı. Doktor alttan muayene etti rahmimi ve temiz gözüküyor dedi. Bende aynadan kontrol etmiştim ve dediğiniz gibi ufak birşey vardı top gibi. Bende doktor beye gösterdim ve böyle birşey var acaba rahim sarkması falan mı daha geri gitmemiş vs dedim doktor bana 40a kadar düzelir o. Normaldir vs dedi bende her banyodan sonra kontrol ediyorum ve gittikçe içeriye doğru girdiğini görüyorum. Vucüt kendini 1 yılda anca toplamış doğumdan sonra. Kocaman rahmimiz tekrardan küçülmeye çalışıyor. Kendinizi strese sokmayın çünkü ben rahim sarkması oldum diye çok üzülmüştüm. En kötü 2 aya toparlar. Geçmiş olsun yavrunuzla güzel günler dilerimm😊
Funda0161 Ben sezaryen oldum benımde dıkıslerım boyunca top gıbıydı parmak dıkılmıs gıbıydı yanlamasına, dört ayın sonunda yok oldu,belkı o tarz bıseydır.
[silindi] AmineGlce benim hiç dikişim olmadı ona rağmen bakamadım psikolojik olarak çok çökmüştüm zaten 🙈
AmineGlce [silindi] dikiş olmasa bile ordan bir bebek çıktı sonuçta ne durumda insan bilemiyor tabi😂😂