Ya kzilar elime biraz kuzu iliği geçti kaynattım bayâ şimdi normal buzdolabı buzluğunda bulunan buz kalıpları varya üzerleri açık onlara bosaltsam sorun olur mu üzeri açık olduğu için dondurucu kokusu girer mi yapan var mı anlatabildim umarım birde şuan Çok sıcak nasıl yapacam soğumasını mi bekliyim ?? Beni aydınlatın ya lütfen