İyi akşmlar kızlar.bi süredr aklıma takılan bişy var.oğlm 19 aylık.en başından beri hp tek göğüs emdi.bir yaşına kadar arada azda oşsa diğerini emerdi ama sonrasnda hep aynı meneyi emdi.kafasının bi tarafı hafif bombeli gibi daha şiş diğer traf hp kolmda yatıp emdiğ için daha düz.bu yamklk yada şişlik büyüdkçe düzelie mi acba başına gelip bu aylardan snra düzelen var mı.çok belirgin bi yamkluk yok dışardan bakan anlamaz bile sadece bn elimle bakınca farkediyrum ama yinede kafama takıldı