senkendinideligibiyaptinya biz de 4 ay 12 günlüğüz. Aynı şekilde 6.30 7 gibi uyusun istiyor, zaten 8de uyuyacak diye uyutmak istemiyorum. Bugün denedim. Uyuttum o saatte 10 15 dklık bi uyku uyudu, saati geldiğinde gece uykusu için mıkırdanmaya başladı. Sekmedi yani saat. Ama bizim şey var, gündüz uykularını salonda, gece uykularını yatak odasında uyur. Ben sırf o ayrımı yapabilsin diye 7de salonda uyuttum. Eğer sizin de böyle bi alıikanlığını varsa gündüz uykularını uyuduğu yerde bir deneyin derim. En kötü yarım saat 1 saat ileri atar uyuma saati. Belki sabahta bi tık geç uyanır.