Bonsy ama benmki 5 aylık neredeyse, acıkıyor ve ağlıyor, emzirmek için aldığımda uyuyor ve burnunu sıkarak yada ayaklarını gıdıklayarak zorla emziriyorum, ki emziremiyorumda bazen, memeden alıyorm ve bakıyormki tamamen dalmış gitmiş. Ayık emmesiyle uyuyarak emmesi bir olmaz diye düşünüyorum, ayıkken daha fazla emiyorlardır(ayık olduğu zamanlar çok nadir oluyor).