2 aylık bebeğim var 2 gün önce gazdan ve kabızlıktan hastanelik olduk 4 gün kakasını yapmamıştı çocuk doktoru fitil uygun gördü ve kakasını yapınca rahatladı şimdi de 2 gündür yapmıyordu ve bu gece yine ağlamaktan fenalaştı doktor böyle olursa fitil verin yarıya kesip demişti biz de verdik. Ama 20-30 dakika geçti hala yapmadı. Kabızlık 10 güne kadar normal demeyin çünkü doktor bir daha fenalaşırsa beklemeyin demişti