Kızlar merhaba . Bebegımde 2 hafta önce kakasında kan gördüm doktora gittik süt alerjisi olabilir dedi kalıcı bırsey degıl 1 yaşına gelene kadar geçer bu durum dedı ama ben cok kısıtlı yıyorum suan peynır yumurta yogurt yemıyorum yuzunde baya serpmeler oldu suan boynunda baya var cok kotu durumda karnında da var bırazcık oralara da gelmiş artık ne yıyecegımı sasırdım ekstra tahınlı helva yedım ve dana kıyma yemıstım acaba onlar da mı yapıyor dıye kotu oldum ve çok üzülüyorum bu duruma. Doktorumuz bu kadar kısmana gerek yok sadece yumurta çiğ süt kaymak yereyağ yeme dedı ama ben pilava koydm sorun olur mu bılmıyorum napıcagımı sasırdım ve korkum kalıcı olması bu süreçten geçenler var mı siz neler yaptınız nasıl yol aldınız . Neler yedınız beyaz ekmek de tuketıyorum tuketmem gerekıyor mu bılmıyorum lütfen bilgisi olan yazsın