Kizlar yavrumun disleri bi gelemedi aylardir cekiyor alt disleri beklerken bugün onu rahatlatmak icin parmagimi soktum o isirirken bende hissedeyim nerde ne var diye sonra üst arka dislerinin cikacagi yerde iki tarafta da tirtikli bir sey degdi parmagima. Agzini actirip göremiyorum da. Suan atesi de cikacak gibi, kulagini da çekistiriyor.. günlerdik yanaklari şiş, gergin ve kirmiziydi.. ne olabilir bilen var mi? Arka dis cikar mi sizce bu ayda?