Dunyam_99 Camım bütün bezler iz yapar,bende denedim farklı bezler hepsi iz yaptı. Yan lastiklerini koparmayı denedim ama çişi kakası hep dışarı taştı. Çok normal iz yapması altını aldığında i yapan yerlere de pişik kremi sürebilirsin.Ama canları acısa ağlarlar hiç durmazlar diye düşünüyorum o yüzden için rahat olsun💜