livoski aptamil de kullandık evolvia da, evolvia daha kaliteli bir mama sanırım içinde şeker yok sma gibi onun da. Ama aptamil kadar kilo aldırmaz. En kilo aldıran mama similac ve aptamil, 2 saatte bir 90 cc veriyordum ben ama değişiyor tabii bazen az içiyordu o zamanlar