svgmi Arkadaşlar 10 günlük bebeğim var gazını rahatça çıkarıyor herkes 15-20 gün arası başlıyor diyor doğrumu gaz problemi yaşamayanlar tecrübelerini paylaşabilirmisiniz
beyzzsenturkk_ svgmi sadece 2. ay yaşadık su an 16 aylık başka gaz sorunumuz olmadı hiç ve her şeyi yedim hiç dokunmadı gazlı bi bebek değildi hiç
Asyadzv Merhaba doktorumuz bize 10 günden sonra başlar demişti gaz problemi ve bebeğim aşırı gazlıydı yani