Merhaba bebeğim 1 aylık. Gaz alttan ve üstten çıkarıyor. Alttan devamlı çıkarıyor bitmeyen bir gaz. Ama uykusunda bile ıkınıyor kızarıyor morarıyor. Kakasını da yapamıyor 1 gün arayla yapıyordu acile gittik lavman yaptılar. Çok huzursuz artık ne yemek yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum. Biogaia,nurse harveys şurup kullanıyoruz. Meme emmiyor sütüm hiç yok aptamil prosyneo başladık. 2 saat arayla 60 cc alıyor. Bu şekilde bebeği sürekli ıkınan var mı acaba kafayı yemek üzereyim acı çekiyor gibi