Bebeğim 3 ay 12 günlük.ve bu iki haftadır ağzında salya akmaya başladı .sonrada elini ağzına sokup duruyor kaşimaya calişiyor .agliyip duruyor uykuları bozuldu.elimi ağzına koyup kaşimaya caliştim damagi diş etleri sirvi şekilde olmuş.ancak öyle rahatlıyor .bariz diş cikariyor elini agzina koyup ağlıyor durmadan .ne yapa bilirim bu konuda bana fikir verebilir misiniz ?