Esraprm Kızlar tek uykuya geçiş belirtilerinde neler yaşadınız ve kaç aylıkken tek uykuya geçiş yaptırdınız?
Laydaren Esraprm Yaşına geliyordu sanırım, tek uykuya geçti. Gündüz uykularını zor yaptırmaya başladım, gece uyku saatleri ileri gitmeye başladı. Hep bir uykuya direnme vardı.
bisenakillisinzaten Esraprm ikinci uykuyu istemiyordu artık çok direniyordu. 13 aylıktı. Bıraktık rahatladık valla ksksks
sezer2022 Esraprm ilk uykuyu uyumak istemiyordu 12ye doğru ötelendi, doğal olarak 2’de kalkan çocuğu 5de tekrar uyutamıyorsun 🥰 pat diye olmadı ama 15 aylıkken tamamen tek uykuya geçti (bu arada 8’de kaldırdım demişsiniz neden bekleyin kendi uyansın)
Esraprm Laydaren benimki bazen 2.uykularına direniyordu ama ara ara hep değil. Bugün tek uyku deniyorum hakkımızda hayırlısı yandık :)
Esraprm bisenakillisinzaten bizde şu an 13 aylığız. Bazen 2.uykuya direniyor ama hep değil. Bugün tek uyku deniyorum hadi hayırlısı :(
Esraprm bisenakillisinzaten ilk uykudan kaç saat sonra gece uykusuna geçiyor peki kalkış ve gün içindeki uyku saatlerini yazar mısınız?
Elifelifelif bisenakillisinzaten gündüz uykusunu hangi saat aralığında yapıyorsunuz? Oğlum da 13 aylık ve artık ikinci uykusu bizi çok zorluyor tek uykuya geçirsek mi düşüncesindeyim
Laydaren Esraprm Bizim de öyleydi, bir gün tek uyku yetmiyordu diğer gün uyumam da uyumam diye tutturuyordu. Sonra bir gün tek uykuya geçmişiz, nasıl geçtik hangi gün tamamen geçtik hiç bilmiyorum 😂
Esraprm bisenakillisinzaten bugün 8′de kaldırdım 12.00-14.40 arası uyuttum kaldırdım. Şu an mızmız. Emzirsem kesin uyur ve bu sefer gece uykusu iyice gece kalacak düzen komple gidecek ya napsam?
Esraprm sezer2022 gece 1′de uyudu. Uyutmuştum yarım saat olmadan geri kalktı ve gece 1.30′lara doğru anca uykuya dalmıştır hatta
Heymissbon Esraprm e bu saatlerde uyuması gerekiyor zaten.. alistiracak olan sizsiniz.. Uyansa bile yatağından almayın sohbet etmeyin uykusunu açmayın.. illa ki geri uyuyacak
Esraprm Heymissbon öyle bi ağlıyor bağırıyor ki yataktan beni al diye ağlayarak uykusunu kendi açıyor. Ayakta kucağımda sallayarak uyutuyorum doğal olarak öyle uykuya geri dönmek istiyor